2015. december 31., csütörtök

Utolsó röpke poszt

A cím félrevezető lehet; nem fejezek be semmit, az éven kívül. Igen, december 31.-e van, nálunk, Fehérváron szikrázik a nap, mégis pontosan a 0 fokos hőmérséklet uralkodik kint, és én határtalan boldogsággal ugrálok körbe-körbe - képzeletben. A valóság persze ennél elkeserítőbb, igaz, a vigyor az arcomon megmaradt, de a gépem előtt kucorgok, és még jobban szétverem a billentyűzetet, nem mintha nem ragadna eléggé amúgy is. Amint megláttam a chaten az értesítőt, majd a bejegyzést, kelletét éreztem, hogy ma írjam meg ezt a bejegyzést.

A mai bejegyzésem tárgya egy díj, mondhatni kitüntetés; Lauren Write, a Glimmer története-másképpen című blog határtalanul kedves és tehetséges írónőjétől kaptam ezt. Mindenki gondolhatja, hogy egy sima Dorothy Blog Awardról, vagy egy Liebster-díjról van szó, pedig amit kaptam, az közel sem ilyen: ugyanis, Lauren nekem, és 4 másik bloggerinának ítélte "Az év felfedezettje" díjat, amiért határtalanul hálás vagyok! ^^




1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!
2. Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
3. Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
4. Mondj véleményt a blogról!
5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
6. Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg! 





Az öt kérdés, ami a díjhoz járt:

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?: Őszintén, ezzel magam sem vagyok tisztában. Az első írásom talán harmadikban született, fogalmazás órán, és csillagos ötöst kaptam rá, a tanárnő felolvasta az egész osztály előtt. Egy macskáról szólt, aki együtt élt egy kutyával, és mindenképpen bajba akarta sodorni szegény kutyust, de végül saját maga járt pórul. A "Macskaland" címet adtam neki, a "macska" és a "kaland" szavak összemosásából, amit külön díjaztak egy piros ponttal. Ezt a "művemet" tekintem az első írásomnak, és attól kezdve számítom a kisregényeimet. Emlékszem, nagyon jól bemutatkoztam a gimimben: a kedvenc könyvünkről kellett könyvajánlót írni, a követelmény minimum egy fél A/4-es lap. Az Éhezők Viadalát választottam, mivel rengetegszer olvastam, láttam a filmet, és rengeteget tudtam róla. Negyed órával a kezdés után pedig jelentkeztem egy másik lapért, mivel teleírtam mindkét oldalát a papírnak. Mikor kiosztották, elsőként kaptam meg a lapomat, és a tanárnő egekig dicsért, hogy "hetedikes létemre fél óra alatt teleírtam majdnem három oldalt", én pedig csak odaböktem: és nem írtam le az összes mondanivalómat.

2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?: Ezen a blogon megpróbáltam nem elvéteni azokat a hibákat, amelyeket az első blogomnál. Egy év alatt rengeteg dolgot tanultam, és úgy tűnik, nem hiába: a prológus után rengeteg ember jelzett vissza, és a reakciójuk alapján tetszett nekik, amit alkottam.

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?: Ha ezt a blogomat nézzük, akkor Zazu02 volt az, aki az első visszajelzést írta nekem. Ő a legeslegjobb barátom, bárki mondhat bármit, szóval annyira örültem, mikor elolvastam a sorait. Mindketten írók szeretnénk lenni, ha még nagyobbak leszünk, csak ő a forgatókönyvek irányába hajlik, míg én a regényeket pártolom. A komment ennyiből állt: "Nagyon jó vagy! Tudsz valamit, hisz az ember már alig várja a következőt! :))))) :* Szeriii".

4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?: Idén nyáron rákaptam a Five Nights at Freddy's című horrorjátékra, faltam a videókat, többet tudtam meg a történetéről. Vincent a játék egyik karaktere, akit minden nem annyira hozzáértő csak "Purple Guy"-ként ismer. A szülinapomon gondoltam egyet, és ott, akkor megalkottam a blogot.

5. Mit jelent számodra az írás?: Számomra az írás öröm. Írok, mikor bánatos vagyok; amikor vidám vagyok; amikor haragszom valakire; amikor csalódást okoznak; amikor kedvem tartja. Mondhatnám, hogy az írás az életem, nem hazudnék. Nyolc-kilenc évesen paleontológus és csillagász szerettem volna lenni, vad álmaim voltak, de az írás sosem volt akkoriban köztük. De két éve ebben a csodálatos világban élni felemelő érzés. Az, hogy elismertnek, híresnek, tehetségesnek neveznek, csodálatosan esik - még ha azt írom is, hogy nem hiszem el. A lelkem mélyén mindig is reméltem, hogy egyszer vihetem valamire az írást, de mostanában egyre csak hajt a hév, hogy próbáljam meg, és talán - mondom, csak talán - egyszer a könyvesboltban fogok állni, és a saját könyvemet tartom a kezemben, netán egy könyvtárban fogok ülni sok-sok gyerek és fiatal mellett, és aláírást osztogatok. Ki tudja. Lehet, hogy egyszer megvalósul.

Véleményem a Glimmer története-másképpen c. blogról:
Őszintén, én az írónőre a Ruta története c. blogjánál találtam rá. A sztori, amit akkor írt, rémesen aranyos volt, Ruta alapból az egyik legszimpatikusabb karakterek közé tartozik nálam. Amikor megláttam a Glimmer története blogját, rögtön tudtam, hogy ez különleges lesz; és nem is tévedtem. szerintem Lauren fantasztikus írónő, csodás szókinccsel rendelkezik, és tehetsége is van. Aki szeretne egy nem megszokott, kitalált karakteres sztorit, hanem a 74. Viadal egyik versenyzője szemszögéből látni az egészet, annak ajánlom, ugyanis emellett nem lehet szó nélkül elmenni.
Az öt díjazottam:

Egy kis megjegyzést minden díjazottamhoz írni fogok. :)
#1 Az abszolút felfedezett, akinek a díjat adom, igazán megérdemli, ugyanis fantasztikus írónő. Ő nem más, mint Chestia H. Stilson! :3
#2 Jó barátnőmnek, Bella Stewartnak szeretném odaadni ezt, ugyanis abszolút úgy gondolom, hogy egy tehetség lakozik benne. <3
#3 Szívem szerint még Ninának, az .abmivalentina c. blog írónőjének is adnám, ugyanis imádom a stílusát, a posztjait - megérdemled, úgy érzem! ^^
#4 Az utolsó előtti díjazottam Kathrine White, mégpedig azért, mert hatalmas változáson esett át. Emlékszem, először egy esetlen design-nal indult útra, és most egy ismert designer. Hatalmas respect neki! ;)
#5 Az ötödik, egyben utolsó felfedezett a szememben Donatella C. A designblogját a kezdetektől fogva követem, bebizonyosult, hogy fantasztikus designer, egyben pedig csodás írónő is. A történetes blogját díjazom, ugyanis imádom.
És én szívem szerint még egy embernek adnám a díjat, mert egy roppant kedves emberke: ő Mad, a Turbékoló című blog tulajdonosa, ugyanis imádom a stílusát. <3


Boldog Új Évet,



17 megjegyzés:

  1. Drága Vikiii!
    Igen, ezt így kell, három "i"-vel! Köszönöm? Köszönöm. Megérdemeltem? Nem hiszem, de te elhitetted velem. Egy kicsit. Szóval nagyon hálás vagyok érteee!
    xo Chestia

    Ui.: akinek ez a díj jár, az ugyanarra a kérdésre válaszoljon, mint te, ezt fedi "Az öt kérdés, ami a díjhoz jár"? Nem tudom, hogy mennyit értettél a filozofálásomról, de nem remélek jót, na mindegy. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Timiiii!
      Igen, négy i-t kapsz, ugyanis megérdemled! ;)
      A kérdések pedig ugyanazok midenkinél! ;)
      Boldog új évet nekeeed! 💋
      Xx, Vicky~

      Törlés
  2. Drága Viki!
    Nem hittem, hogy még a második rész előtt megkapom a díjam, de hát végül megkaptam! Nem hittem, hogy majd pont rám is gondolsz! *-*
    Nagyon nagyon nagyon köszönöm szépen! ♥♥
    Ui.: Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet Kívánok! ♥

    Ölel, meg minden,
    Donatella C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Donatella! ❤
      Igazán nincs mit, tényleg megérdemled! *-*
      Neked is (így hajnali 01:43-kor) Boldog, Sikeres Új Évet Kívánok! ❤❤❤❤

      Puszi, konfetti, és ölelés,
      Vicky T.

      Törlés
  3. Szia Vicky! :3

    Kreativitásban, sikerekben - főleg blogolásban- gazdag boldog új évet kívánok Neked! ;) :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Vicky!
    Igen, meg kell vallani, először megiedtem a címtől. Amúgy meg tényleg megérdemelted azt a díjat! Légy ilyen jó idén is!
    (2016.01.01.)
    Astrid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Astrid!
      Éreztem, hogy valakit meg fogok ijeszteni, de remélhetõleg nem ijesztettelek meg nagyon! ;)
      Köszönöm szépen, neked is minden jót kívánok! ;)
      Vicky❤

      Törlés
  5. Nem gondoltam, hogy így kezdem ezt a 2016-os évet, de... Hát, valami bitang jó érzés, hogy odasuvasztottál hatodik díjazottnak, drágadrága Vicky T.!
    Iszonyatosan köszönöm, hogy gondoltál rám, amint tudom, ki is töltöm! :)
    Boldogságos, ihletben gazdag új évet kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem gondoltam volna, hogy így fejezem be ezt az évet - de mégis sikerült! És az is sikerült, hogy mosolyt csaljak más arcára, ugyanis mikor megláttam, hogy már nincs hely, eszembe jutottál, és az is, hogy senki sem bánja, ha egy hatodikat odanyomok, és TE tényleg egy olyan ember vagy, aki megérdemli, drágaságos Mad! :3
      Én köszönöm, hogy részese lehetek a blogodnak! ;)
      Viszont kívánom, és köszönöm! :)

      Törlés
  6. Remek reggelt és még viszonylag újévet okoztál nekem, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám is ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, örülök, hogy örömet okozhattam! ❤❤

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Halihó! ^-^
      Remélhetōleg hamarosan felkerülhet a következō rész, ez a január kész bolondokháza lett. ;c kellett Vikinek novellaversenyre jelentkeznie, ugyanis továbbjutott, ha követed a Facebook oldalas tevékenységemet (Vicky's Blogs),ott találsz minden infót majd (meg egy félbehagyott kihívást, hehe). c:
      Pusszant: Vicky~

      Törlés
    2. Oké ^^ Nekem is hasonló a januárom ;)

      Törlés
    3. ^^ Kissé megnyugtató tény, hogy nem csak nekem ilyen őrültekháza a Január :D

      Törlés
    4. És ráadás a február se sokkal különb...

      Törlés