2017. június 11., vasárnap

Miért nehéz egy FNAF Fanfiction írása? - magyarázat

üdv még azoknak az olvasóknak, akik a kihagyások ellenére is itt vannak! *integet*

A mai bejegyzésem apropója egyébként a fentebb említett probléma, avagy miért vannak ilyen hatalmas időközönként fejezetek. Ugyanis ma azt fogom ecsetelni, mi olyan nehéz az ilyen típusú fanfcition-ök írása, úgy, hogy a lehetőleghitelesebben adja az író vissza a történetet, az alap mozzanatokat. Ez egyébként minden játék alapján íródott fanfcition-re is érvényes, talán ezért is lehet a bejegyzésem akár segítő szándékú is olyanoknak, akik éppen ilyen történetekkel foglalatoskodnak. (ugyan nem fogok megemlíteni több játékot, hanem az én fő területemen mozgok, a probléma azonban szinte mindenhol fennáll)
Ha érdekel, miért történik mindez, kattints a továbbra~!

Tehát, a világmegváltó ok, amiért nehéz frissítenem - nem az iskola! -, az nem más, mint a játék története.
Igen, sajnos mivel a készítő, Scott Cawthon ránk bízta inkább, hogy találjuk meg a kapcsolatokat, összefüggéseket a dolgok között, így rengeteg - i mean, RENGETEG - teória született számos aspektusból. Én pedig még anno 2015-ben, amikor elkezdődött ez az őrületem, már bőszen olvasgattam a jobbnál jobb, érdekesebbnél érdekesebb teóriákat.
Az egész egyszerűbb volt: 2015-ig a négy összefüggő játékot adták ki (FNAF, FNAF2, FNAF3 és FNAF4). Az utolsó játék itt is kavarodást okozott, hiszen rengeteg új nézőpontot, információt, kulcselemet hozott be a megszokott történetbe. Év végére és 2016-ra viszont elkészült az eddigi leghihetőbb, leghitelesebb fanteória, amit Scott is megdöbbenve olvasott, és gratulált a készítőnek.
Igen, eddig szép is volt a történet - megvolt egy összefoglalt tervem, az alapján írtam mindent. 2016 elején ugye történt a túl sok iskolai teendőm, így júniusban, miután megírtam a 3. fejezetet, már gőzerővel folytattam volna a történetet, erre bekövetkezett a crack. 

Igen. A Sister Location című folytatás. 
És az egész átírt minden eddigi teóriát, minden eddigi karaktert - és legfőképpen az én emberemet, Purple Guy-t. (nem is mennék nagyon bele, mert akkor reggelig pötyögnék.)
Az első változás az lehetne, ha átírnám magát a főszereplőt - Vincent ugyanis nem a kánoni neve a karakternek, hiszen a Silver Eyes könyvben Scott megerősítette az eredeti nevét, ami William Afton. Ezzel viszont újra kéne kezdenem az egészet, átírva a történéseket, a cselekményszálakat. 
A válaszom NEM. 
Az éjszaka közepén olyan világrengető ötletem támadt, amivel ki tudom egyensúlyozni a történetet, ezért nem fogom változtatni a helyzetet. A történet ugyanis egy AU (elneveztem Vincent!PG AU néven), nem pedig a 'FNAF leírása szóról szóra'.

Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy hamarosan tényleg visszatérek, csak hogy tisztában legyetek, miért van rengeteg késés, nyújtás, és a többi. 
Legyen csodás napotok, hamarosan újra találkozunk~! 



1 megjegyzés: